eZ Systems har etter tjue år som vellykket leverandør av Web Content Management kunngjort at de nå har byttet navn og bedriftsidentitet til Ibexa - skaper av Digital Experience Platform (DXP) for business.

I 2019 ble det gjort rekordomsetning etter en anskaffelse av et eget B2B e-Commerence software tidligere samme året. Dette har ført med seg et skifte i type og størrelse på kunder, og det nye navnet skal derfor gjenspeile selskapet som en ledende leverandør av B2B Experience Platform.

En ny fase

Den nye merkevaren skal være med på å markere den neste fasen i selskapet, og ikke minst bidra til å akselere vekst og posisjon. "Ibexa skal være en ledende DXP-leverandør i B2B-markedet", sier Morten Ingebrigtsen, administerende direktør i Ibexa.

"Ibexas digitale opplevelsesplattform anses som en spesielt god passform på B2B-plassen, der selskaper nå er mest påvirket av digital transformasjon. De forstår at de må tilpasse virksomheten sin ved å transformere og digitalisere sine salgs- og forretningsmodeller med friksjonsfri kjøpsopplevelse i hjertet av virksomheten", fortsetter Ingebrigtsen.

I år fullføres også utgivelsen av eZ Platform v3 som blant annet inneholder innholdsstyring, nettstedbygging, e-handel, personalisering og ulike utviklingsfunksjoner. I 2020 har også selskapet utvidet seg til nye markeder i Storbritannia, Spania og Polen.

Ibexa-partner siden 2008

Aplia er spesialister på publiseringsløsninger fra Ibexa og kan levere spesialtilpassede løsninger for din bedrift. 

Ta gjerne kontakt med oss for en hyggelig og uforpliktende prat om hvilken muligheter som finnes.

Gå til kontaktinformasjon